Date identificare

Site-ul artgardendesign.ro este proprietatea Gradinaru Irina-Maria P.F.A., cu sediul in Sibiu, identificata cu CUI 35839839, inregistrata la Oficiul pentru Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu cu nr.  de inmatriculare F32/149/2016.

Pentru a lua legătura cu noi, vă rugăm să accesați secțiunea Contact.

Informare

Va rugam ca inaintea efectuarii oricarei comenzi de pe site-ul nostru sa cititi cu atentie:

Utilizarea acestui site se supune termenilor si conditiilor din prezenta pagina, acceptarea acestora fiind necesara si implicita atat pentru vizualizarea produselor si a informatiilor publicate, cat si pentru plasarea de comenzi. Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a acestui site recomandam citirea completa a acestui document.

Prin plasarea oricarei comenzi, clientul declara ca a luat la cunostinta si este de acord cu termenii si conditiile acestui site, precum si cu modalitătile de livrare, plata si transport, atentionarile si masurile de precautie necesare la utilizarea produselor. Nu ne asumam responsabilitatea pentru comenzile facute in necunostinta de cauza, fara citirea acestor rubrici.

Deoarece aceasta informatie poate prezenta interes pentru anumite categorii de clienti, va informez ca nu sunt momentan platitor de TVA.

Pentru informatii suplimentare sau nelamuriri, nu ezitati sa ne contactati telefonic sau prin intermediul e-mail-ului, dupa datele oferite la sectiunea Contact.

ATENTIE:

  • Orice comanda plasata prin intermediul acestui site este considerata ferma doar dupa confirmarea ei telefonica (dupa plasarea ei veti fi contactati telefonic pentru aceasta confirmare si pentru oferirea de detalii suplimentare, unde este cazul).
  • Orice comanda plasata (prin intermediul acestui site, pe facebook, prin e-mail sau telefon, etc.) si confirmata ca fiind ferma implica o obligatie de plata.
  • Simularile pentru produse pot fi gratuite sau pot genera obligatii de plata (in functie de numarul lor si de alti factori) – detaliile despre acest aspect si tarifele practicate le gasiti aici.
  • Produsele disponibile spre vanzare pe acest site sunt realizate la comanda, la cererea si dupa specificatiile clientului. Dimensiunile, culorile si celelalte caracteristici prestabilite sunt DOAR pentru usurinta de comanda, si nu sunt disponibile in toate cazurile (se pot realiza si alte produse si / sau aceleasi produse cu alte specificatii)
  • Produsele disponibile in stoc pe acest site sunt foarte putine sau inexistente, dupa caz  
  • Va rugam insistent sa cititi cu atentie Politica de retur de acestui site, disponibila in josul acestei pagini, pentru a nu intampina situatii neplacute, atat pentru dumneavoastra cat si pentru noi.
  • Oricare doua anulari de comanda aduc dupa sine imposibilitatea de colaborare viitoare cu noi.
  • Pentru neridicarea coletelor puteti, si veti fi, actionati in instanta pentru recuperarea prejudiciului adus.
  • Orice problema aparuta (de exemplu neconformitati produse, produse deteriorate la transport, etc.) trebuie semnalata in termen de maxim 48 de ore de la preluarea coletului. In caz contrar, se considera ca totul este in ordine iar reclamatiile ulterioare nu se iau in considerare.
  • Modalitatea de adresare o stabiliti dvs, dupa preferinta (noi ne adresam in general la persoana a 3-a, insa daca doriti sa vorbim la persoana a 2-a si va adresati astfel, nu este nicio problema, si vom comunica in acest fel mai departe)

Definitii

  • Client (cumparator) – oricare persoana fizica sau juridica ce emite o comanda prin intermediul acestui site (inclusiv prin intermediul e-mail-ului sau nr.-ului de telefon afisate in sectiunea Contact) sau prin mesajelor pe pagina de Facebook afiliata acestui site: Art Garden Design Sibiu
  • Producator (vanzator) – Gradinaru Irina-Maria P.F.A., cu datele de identificare inscrise mai sus
  • Art Garden Design – Gradinaru Irina-Maria P.F.A., cu datele de identificare inscrise mai sus
  • Produs – orice obiect, realizat la comanda, dupa specificatiile clientului, sau disponibil in stoc, care urmeaza a fi furnizat de catre producator clientului
  • Comanda – un document pe suport electronic (comanda prin intermediul site-ului, e-mail, mesaj pe pagina de Facebook) ce intervine ca forma de comunicare intre producator si client prin care producatorul este de acord sa livreze produsele solicitate si clientul este de acord sa primeasca aceste produse si sa faca plata acestora, in conditiile stabilite de comun acord
  • Contract – orice comanda solicitata si acceptata din punct de vedere a termenilor si conditiilor de catre client, confirmata de catre producator
  • Continut – toate informatiile de pe site-ul atrgardendesign.ro: texte, imagini, elemente grafice, scripturi si oricare alte date, protejate de Legea pentru Protectia Drepturilor de Autor, nr. 8/1996
  • Forta majora – imprejurare de fapt, imprevizibila si de neinlaturat, care impiedica in mod efectiv si fara nicio culpa din partea producatorului, executarea obligatiei contractuale a acestuia.
  • Caz fortuit – eveniment ce nu poate fi prevazut, nu poate fi impiedicat si nici evitat, de natura externa sau interna
  • Prioripost – serviciul de curierat rapid intern al Postei Romane, optiunea standard de transport a Art Garden Design

Continutul site-ului

Continutul acestui site este in intregime proprietatea  Gradinaru Irina-Maria P.F.A. Folosirea fara acord a oricaror elemente ale acestui site se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Este permisa utilizarea site-ului artgardendesign.ro doar in limitele metionate in termeni si conditii.

Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu informativ. Ele sunt proprietatea Gradinaru Irina-Maria P.F.A. Este interzisa utilizarea lor fara acordul nostru, in oricare alte scopuri diferite de acela de informare proprie de pe site-ul nostru.

Site-ul artgardendesign.ro poate contine si link-uri catre alte site-uri si/sau pagini Facebook, furnizate de buna voie, in scop de reclama, de catre clientii nostri. Forma de organizare, termenii si conditiile, politica de confidentialitate, precum si oricare alte informatii mentionate pe aceste site-uri/pagini de Facebook sunt strict responsabilitatea proprietarilor/apartinatorilor acestora.

Procedura de informare a clientilor si preluare a comenzilor

Pentru comenzile plasate pe site:

  • se urmeaza pasii ceruti in algoritmul acestuia.

Pentru informare si plasare de comenzi de produse care nu sunt disponibile in variante prestabilite pe acest site:

  • solicitarea de informatii referitoare la produsele si politicile Art Garden Design, la modalitatile de livrare, plata, transport, etc., precum si simularile grosiere necesare (aproximative: de exemplu simularea pe font) se poate face pe site, la sectiunea Produsele noastre,  prin intermediul datelor regasite in sectiunea Contact , sau prin mesaj pe Facebook, pe pagina Art Garden Design Sibiu.
  • datorita timpului limitat de raspuns in scris, pentru informare sau plasarea unei comenzi, conversatia de oferire a detaliilor necesare si de stabilire a unui pret (exact sau aproximativ, dupa caz), se realizeaza cu precadere telefonic, prin contactarea clientului la o ora stabilita de comun acord, care se incadreaza in programul de lucru al Art Garden Design
  • pentru solicitarile cu acord de preluare a comenzii si livrare in termen mai scurt de 48 de ore de la solicitare, comanda se preia DOAR in cazul in care acesta este preluata ferm in ziua in curs, pana cel tarziu la ora 15, altfel se anuleaza
  • dupa oferirea detaliilor necesare si stabilirea unui pret aproximativ sau exact (dupa caz), in cazul in care clientul doreste sa faca o comanda, se trimit pe cale scrisa (e-mail, mesaj pe pagina de facebook, etc) simularile, link catre politica de confidentialitate si cookies, link catre termeni si conditii (aceasta pagina), detaliile necesare pentru preluarea comenzii ferme
  • dupa ce clientul si-a dat acordul scris pentru termeni si conditii si politica de confidentialitate si cookies, si a furnizat detaliile necesare (cele solicitate):
  • pe site – se confirma comanda
  • pe Facebook – se recapituleaza in scris toate detaliile comenzii si se solicita, tot in scris, verificarea si confirmarea comenzii
  • clientului i se comunica in scris nr de formular de comanda
  • pentru comenzi ce urmeaza a fi livrare de catre noi sau ridicate de la sediu – clientul va fi contactat telefonic, in data livrarii, pentru stabilirea detaliilor necesare livrarii (ora, adresa, etc.)
  • pentru comenzi livrate prin intermediul serviciilor de transport colaboratoare – dupa livrarea coletului catre curier, clientul va primi un mesaj (doar in cazul in care solicita acest lucru), pe canalul de comunicare ales (e-mail pentru comenzile plasate pe site sau prin e-mail sau mesaj pe conversatia de pe pagina de Facebook, dupa caz) cu AWB-ul comenzii si link catre pagina unde il poate urmari
  • dupa trecerea timpului necesar in mod normal transportului, se recontacteaza clientul pentru verificarea ajungerii coletului la destinatie in stare corespunzatoare si feedback

Garantia Art Garden Design

Consideram ca in momentul in care clientul finalizeaza comanda catre noi face acest lucru cu incredere, dupa ce ne-a vizionat portofoliul si s-a convins de modul in care lucram, iar interesul nostru este ca acesta sa fie multumit de produsele comandate.

Garantam:

  • faptul ca produsele noastre respecta specificatiile stabilite de comun acord prin comanda: materiale folosite, dimensiuni, culori, font-uri si alte detalii stabilite de comun acord cu clientul *
  • respectarea termenelor de livrare a comenzilor catre serviciile de transport **

*In cazul nerespectarii specificatiilor produsului, stabilite de comun acord, daca acest lucru poate fi demonstrat, clientul primeste dreptul de retur, si in situatia in care comanda este constituita din produse personalizate si in situatia in care clientul este o persoana juridica.

**Exceptie de la respectarea intocmai a termenului de livrare catre serviciile de transport fac situatiile stabilite de comun acord, in care livrarea se grabeste / intarzie, indiferent de motivele invocate, atat de Art Garden Design, cat si de client, situatiile in care intampinam dificultati tehnice rezultate din defectarea utilajelor din dotare si forta majora

NU putem garanta pentru:

  • respectarea termenelor de livrare si a conditiilor contractuale de catre firmele de transport cu care colaboram
  • existenta in stoc  a tuturor materialelor necesare realizarii comenzilor – in cazul in care vreunul dintre materialele necesare lipseste din stoc, fara posibilitate de aprovizionare, veti fi anuntat de acest lucru in cel mai scurt timp posibil

Drepturile si obligatiile Art Garden Design

Ne rezervam dreptul de a actualiza termenii si conditiile, precum si oricare alte informatii cuprinse in acest site fara o notificare prealabilă a utilizatorilor, modificările intrand in vigoare in momentul publicarii acestora. Este obligatia clientilor sa verifice inaintea fiecarei comenzi clauzele cuprinse în sectiunile acestei pagini.

Ne rezervam dreptul de a publica pe site-ul nostru orice fotografii ale produselor realizate de noi, in scop de reclama, atat timp cat fotografiile sunt realizate de noi, indiferent daca este vorba de produse personalizate sau de alte produse Art Garden Design. La cererea clientului putem modifica insa termenul de publicare a produselor pe site, in functie de evenimentul pentru care sunt comandate acestea, pentru a-i lasa clientului intaietatea de afisare a acestor produse, in cadrul propriului eveniment (nunta, botez, aniversare, deschidere oficiala, etc). Fotografiile primite de la clienti nu vor fi publicate pe site decat cu acordul acestora.

Pentru produsele realizate la comanda ne rezervam dreptul de a NU permite solicitarea de fotografii ale variantelor finale in scopul aprobarii livrarii comenzii. Aceste produse nu se afla in stoc, sunt realizate special pentru client dupa specificatiile acestuia, iar refuzarea lor din motive neintemeiate ar insemna incarcarea stocului cu produse care nu se pot revinde, sau s-ar revinde foarte greu. In momentul confirmarii comenzii, Art Garden Design garanteaza executarea produsului dupa specificatiile stabilite de comun acord, iar clientul intelege ca respectiva comanda are valoare contractuala, ca prin confirmarea comenzii se obliga sa preia si sa plateasca produsele comandate si serviciile conexe acestora, precum si faptul ca este indreptatit sa returneze produsul in cazul in care acesta nu respecta specificatiile convenite.

Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ce implica realizarea de produse cu mesaje obscene, xenofobe, discriminatorii, instigatoare la ura de orice natura, precum si comenzile clientilor nepoliticosi.

Ne rezervam dreptul de a modifica stabilirea termenului de livrare in functie de celelalte solicitari / comenzi primite, in cazul in care nu ni se confirma ferm comanda in decurs de 24 de ore de la instiintarea clientului referitor la termenul posibil de livrare a produselor solicitate, fara necesitatea de a-i comunica acest lucru (daca nu primim raspuns in 24 de ore de la solicitare se considera implicit ca nu se doreste confirmarea comenzii si se preia urmatoarea).

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile clientilor care nu pot fi contactati, indiferent de statutul de comanda (in prelucrare, in asteptare, comanda ferma, etc.)

Ne rezervam dreptul de a NU accepta efectuarea platilor prin ordin de depunere la casieriile sau bancomatele ING.

Ne rezervam dreptul de a cere plata in avans, realizata prin transfer bancar, tuturor clientilor ale caror produse comandate sunt puternic personalizate, de exemplu denumiri firme, sigle, nume si / sau alte produse putin comune, etc.

Ne rezervam dreptul de a cere plata in avans si/sau a refuza comenzile clientilor care nu dau dovada de seriozitate, in oricare etapa a realizarii produsului.

Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile clientilor care au refuzat ridicarea coletelor trimise, pana la achitarea prejudiciului adus Art Garden Design. In cazul in care clientul decide sa plateasca prejudiciul cauzat, atunci este posibila o noua colaborare, cu mentiunea ca ne rezervam dreptul de a cere plata in avans pentru produsele dorite, din motive evidente.

Consideram lipsa de seriozitate urmatoarele:

  • comunicare defectuoasa cu clientul: intreruperea conversatiei prin lipsa de raspuns, nerespectarea termenelor stabilite pentru furnizarea de informatii necesare definitivarii comenzii, esuarea stabilirii unei date / ore pentru discutarea detaliilor necesare realizarii comenzii
  • imposibilitatea contactarii clientului in vederea stabilirii detaliilor de comanda (pe site – dupa incercarea de contactare pe minim 2 canale de comunicare: telefon, e-mail, messenger, etc.)
  • anularea unei comenzi dupa expirarea termenului stabilit de 48 de ore (zile lucratoare) de la data inregistrarii comenzii ferme (inclusiv), pentru comenzile al caror interval de timp intre data inregistrarii comenzii si data de livrare depaseste 10 zile lucratoare
  • anularea unei comenzi dupa expirarea termenului stabilit de 24 de ore (zile lucratoare) de la data inregistrarii comenzii ferme (inclusiv), pentru comenzile al caror interval de timp intre data inregistrarii comenzii si data de livrare este de 3 – 9 zile lucratoare
  • anularea unei comenzi cu termen de livrare mai mic sau egal cu 2 zile lucratoare
  • neanuntarea anularii unei comenzi; comunicarea anularii doar cand clientul este contactat de catre noi, nu din proprie initiativa
  • neridicarea coletului

In cazul in care, datorita neseriozitatii, se ajunge la prejudicierea Art Garden Design (de ex. neridicarea coletului – cu atat mai mult cu cat acesta contine produse personalizate, realizate la comanda – actiune soldata cu pierderi materiale: valoarea comenzii si a taxelor de transport dus-intors), ne rezervam dreptul de a ne adresa organelor competente pentru rezolvarea situatiei si recuperarea prejudiciului, conform legii.

Ne angajam sa:

  • raspundem la mesajele clientului in cel mai scurt timp cu putinta, in timpul programului stabilit (L-V, orele 10:00 – 18:00), exceptie facand sarbatorile legale si zilele libere sau de concediu
  • tratam toti clientii cu politete, fara niciun fel de discriminare, conform principiului demnitatii umane
  • punem la dispozitia clientilor nostri informatiile necesare unei mai bune intelegeri a caracteristicilor produselor noastre si a serviciilor oferite, prin comunicare directa si/sau prin intermediul informatiilor publicate pe acest site si pagina de Facebook afiliata acestui site
  • punem la dispozitia clientilor, acolo unde acest lucru este posibil, simulari aproximative de fonturi si/sau produse
  • respectam specificatiile convenite de comun acord cu clientul in realizarea comenzilor
  • respectam termenele stabilite pentru furnizarea de informatii suplimentare si simulari
  • respectam termenele de livrare
  • acordam drept de retur atat persoanelor fizice cat si celor juridice, atat pentru produse standard cat si pentru produse personalizate, in cazul in care specificatiile produselor primite nu sunt aceleasi cu specificatiile stabilite de comun acord la preluarea comenzii ferme
  • oferim o reducere de 25% pentru orice produs alternativ sugerat, din cadrul oricarei comenzi pentru care nu am anuntat in timp util (la preluarea ei ferma – dupa contactatera telefonica a clientului pentru confirmare) potentiala lipsa de stoc a unor materii prime necesare realizarii acesteia

Limitarea responsabilitatii Art Garden Design

Nu garantam ca site-ul artgardendesign.ro va fi disponibil in mod constant. In cazul necesitatii efectuarii lucrarilor de intretinere, a caderilor de retea si a altor dificultati tehnice intampinate, independente de Art Garden Design site-ul nu va fi disponibil accesarii.

Nu garantam functionarea 100% corecta a site-ului artgardendesign.ro; din pacate mai apar ocazional mici probleme tehnice. Avem rugamintea ca in cazul in care semnalati probleme, nu primiti raspuns solicitarilor sau nu sunteti contactat telefonic dupa plasarea unei comenzi in termen de 48 ore,  sa ne contactati telefonic pentru a rezolva situatia aparuta, in mod cert, fara voia noastra.

Nu raspundem pentru datele de contact furnizate incorect sau incomplet, si implicit nici pentru mesajele neprimite datorate acestui tip de eroare. De asemenea nu raspundem nici pentru mesajele neprimite datorate erorilor tertilor (furnizori de servicii de e-mail sau telefonie, etc.), nici  pentru cele care ajung in fisierul „spam” al casutei de e-mail, fiind de datoria clientului sa verifice acest fapt. In cazul identificarii informatiilor incorecte sau incomplete, vom incerca contactarea clientului prin celelalte mijloace disponibile. Daca acest lucru nu se dovedeste posibil, atunci ne rezervam dreptul de a  anula comanda.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru eventualele erori de tipar sau de afisare. In cazul descoperirii acestora, ne angajam sa remediem problema in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care sesizati o asemenea eroare, va rugam sa ne-o aduceti la cunostinta, pentru a o putea remedia cat mai rapid.

Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierea realizarii comenzilor sau necesitatea anularii acestora pe motive de neincadrare in termen:

  • in cazul apartitiei defectiunilor tehnice ale utilajelor din dotare
  • in cazul aparitiei problemelor medicale rezultate in incapacitate temporara de munca
  • in cazuri fortuite
  • in caz de forta majora

Nu ne asumam raspunderea pentru imposibilitatea de aprovizionare cu materie prima (in cazul in care o comanda nu poate fi realizata in timp util din acest considerent, ne angajam insa sa anuntam clientul in cel mai scurt timp).

Nu ne asumam raspunderea pentru informatiile eronate furnizate de catre clienti in vederea facturarii si livrarii comenzii (intentionat sau accidental). De asemenea, nu ne asumam raspunderea pentru confirmarea comenzii de catre client, fara re-verificarea datelor puse la dispozitie de catre noi.

Nu raspundem de nicio pierdere, costuri suplimentare, procese sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate de nerespectarea termenilor si conditiilor de catre utilizatorii sau clientii acestui site si/sau a paginii de facebook afiliate acestui site.

Majoritatea produselor realizate de Art Garden Design sunt executate la comanda si au cel putin o componenta realizata manual (cel mai des vopsirea/pictarea); astfel nu putem realiza 2 obiecte identice, in consecinta produsele comandate pot sa difere in orice fel fata de fotografiile publicate pe site.

Nu ne asumam raspunderea pentru potentialele comenzi pe care nu le putem prelua din motive de neincadrare in termenul propus de client.

In cazul in care clientul solicita o alta optiune de transport decat Prioripost, ne rezervam dreptul de a refuza acest lucru. In cazurile exceptionale in care acceptam optiunea de transport alternativ, intreaga responsabilitate pentru costurile si conditiile serviciului de transport desemnat, pentru termenul de primire a coletului si pentru starea in care produsele comandate ajung la destinatie ii apartine clientului.

Drepturile si obligatiile clientilor 

Clientul beneficiaza de urmatoarele drepturi:

  • de a fi sau nu de acord cu termenii si conditiile Art Garden Design, cu mentiunea ca, in cazul in care clientul nu este de acord cu termenii si conditiile site-ului nostru, nu este posibila realizarea comenzilor
  • de a fi sau nu de acord cu politica de confidentialitate si cookies a Art Garden Design, cu mentiunea ca, in cazul in care clientul nu este de acord cu acesta, nu este posibila realizarea comenzilor
  • de o solicita oferte de pret si informatii despre produse, fara niciun cost
  • de a fi sau nu de acord cu pretul stabilit
  • de a solicita simulari aproximative de fonturi sau produse (acolo unde acest lucru este posibil) – doar in cazul in care este de acord cu pretul exact / aproximativ stabilit
  • de a intrerupe procesul de comanda in orice stadiu, fara necesitatea explicatiei deciziei, pana in stadiul in care aceasta este declarata ca fiind o comanda ferma si inregistrata
  • de a solicita informatii suplimentare referitoare atat la produsele care fac obiectul comenzii acestuia, cat si la alte tipuri de produse realizate de noi
  • clientul persoana fizica are dreptul sa beneficieze de serviciile Art Garden Design si fara furnizarea CNP-ului si / sau a seriei si numarului cartii de identitate, pentru facturare, in cazul in care convingerile sale sunt impotriva acestui lucru, atata timp cat numele si adresa din buletin sunt corecte si complete

Clientul are dreptul de modificare si/sau anulare a comenzii in urmatoarele situatii:

  • in termen de maxim 48 de ore (zile lucratoare) dupa inregistrarea comenzii ferme (inclusiv), fara sa invoce un motiv anume si fara ca acest lucru sa genereze costuri, pentru comenzile al caror interval de timp intre data inregistrarii comenzii si data de livrare depaseste 10 zile lucratoare
  • in termen de maxim 24 de ore (zile lucratoare) dupa inregistrarea comenzii ferme (inclusiv), fara sa invoce un motiv anume si fara ca acest lucru sa genereze costuri, pentru comenzile al caror interval de timp intre data inregistrarii comenzii si data de livrare este cuprins intre 3 si 9 zile lucratoare
  • modificarea sau anularea comenzii dupa expirarea termenelor de mai sus se poate face doar in cazul in care produsele nu sunt deja debitate (atragand insa dupa sine posibilitatea necesitarii achitarii in avans a produselor pentru comenzi ulterioare); in caz contrar, clientul poate alege sa continue totusi comanda in forma initiala, sau sa o modifice sau anuleze, dupa achitarea prejudiciului adus Art Garden Design (valoarea produselor in momentul anularii comenzii); in acest caz, etapa executiei proiectului se va demonstra de catre noi cu fotografii ale produselor, in stadiul in care sunt acestea in momentul anularii

Clientul se obliga:

  • sa citeasca in intregime si sa respecte termenii si conditiile site-ului artgardendesign.ro, precum si toate informatiile de interes puse la dispozitie in cadrul acestui site, si precizate in prezentul document
  • sa poarte orice discutie cu politete, fara niciun fel de discriminare, conform principiului demnitatii umane
  • sa raspunda mesajelor primite in urma solicitarilor, indiferent daca raspunsul este pozitiv sau negativ – ignorarea mesajelor dupa citirea lor se considera o dovada de neseriozitate si lipsa de politete, si va fi tratata ca atare
  • sa respecte toate obligatiile contractuale care ii revin conform informatiilor primite in discutia directa, cat si cele oferite in acest scop in prezentul document
  • sa furnizeze toate detaliile cerute, atat cele ce privesc realizarea produselor dorite, cat si cele necesare facturarii si livrarii comenzii; clientul se angajeaza sa nu furnizeze informatii false si/sau incomplete
  • sa tina cont de termenele in care anularea comenzilor este posibila, in functie de intervalul de timp dintre plasarea comenzii ferme si data de livrare a produselor comandate
  • sa nu anuleze comenzi cu termene de livrare mai mic sau egal cu 2 zile lucratoare (48 ore)
  • ridice coletele in timp util si sa faca plata produselor comandate
  • achite orice prejudiciu rezultat din nerespectarea prezentilor termeni si conditii
  • ne contacteze telefonic doar in timpul zilelor si orelor de program
  • in caz de reluare a unei comenzi anulate, pe motiv de neseriozitate sau imposibilitate de contactare, clientul intelege ca pentru reluarea acesteia, din motive de siguranta, plata se va face in avans, conform facturii primite.

Politica de facturare si livrare

Termenul de livrare se stabileste de comun acord cu clientul, dupa necesitatile acestuia si posibilitatile noastre de realizare a comenzii in termenul stabilit.

Termenul de livrare stabilit initial, in faza de discutie, are o valabilitate de:

  • 48 de ore de la instiintare, pentru comenzi cu termen de livrare mai mare de 10 zile lucratoare
  • 24 de ore de la instiintare, pentru comenzi cu termen de livrare cuprins intre 3 si 9 zile lucratoare
  • pentru comenzi al caror termen de livrare este mai mic de 48 ore (zile lucratoare), toate detaliile trebuie furnizate pe loc, sau cum se stabileste de comun acord

In cazul in care in aceste termene nu se preia comanda ferma, ne rezervam dreptul de a modifica stabilirea acestui termen in functie de celelalte solicitari / comenzi primite sau de a anula comanda, dupa caz.

Pentru confirmarea comenzii primite si posibilitatea de livrare a acesteia, este necesara furnizarea urmatoarelor detalii:

Pentru facturare:

  • Pentru persoane fizice: numele complet, adresa din buletin, CNP-ul (nu este obligatoriu in cazul in care nu se doreste divulgarea lui), seria si nr. de buletin (nu sunt obligatorii in cazul in care nu se doreste divulgarea lor)
  • Pentru persoanele juridice: denumirea firmei si forma juridica a acesteia, CUI / CIF, nr. ORC, adresa sediului social

Pentru livrare:

  • Catre persoane fizice: numele complet, adresa dorita pentru livrare, nr. de telefon de contact
  • Catre persoane juridice: denumirea firmei, adresa dorita pentru livrare, numele persoanei de contact, nr. de telefon al persoanei de contact

Responsabilitatea pentru corectitudinea datelor furnizate revine in totalitate clientului.

Va rugam insistent sa verificati cu atentie informatiile din recapitularea comenzii, ca acestea sa fie corecte si complete. Nu ne asumam responsabilitatea confirmarii unei comenzi gresite, deoarece insusi scopul acestei verificari este eliminarea eventualelor erori.

 Politica de confidentialitate

Informatiile de contact cerute in formularul de comanda sunt obligatorii in cazul in care doriti sa achizitionati produse online, prin intermediul site-ului nostru, si au ca scop posibilitatea de a va contacta in vederea obtinerii detaliiilor necesare, facturarii si livrarii produselor. Informatiile de contact nu vor fi facute publice si nu vor fi utilizate pentru trimiterea de materiale in scop publicitar.

Informatiile cu caracter personal cerute pentru efectuarea de comenzi pe acest site sunt necesare facturarii. In cazul firmelor, se trece pe factura CUI/CIF, iar in cazul persoanelor fizice se utilizeaza CNP si / sau seria si numarul CI in locul acestui cod de identificare.

Datele personale furnizate pe acest site sunt supuse protectiei, si nu pot fi transmise fara acordul dumneavoastra catre terte persoane, exceptie facand serviciile de transport, carora este necesar sa le punem la dispozitie datele necesare livrarii.

Mai multe detalii despre prelucrarea datelor personale si politica de utilizare a cookie-urilor gasiti aici.

Politica de retur

Politica de retur se bazeaza pe reglementarile OUG 34/2014, si este aplicabila DOAR persoanelor fizice, nu si persoanelor juridice***. Astfel:

Pentru produsele aflate în stoc

  • Produsele aflate in stoc sunt usor identificabile, prin aparitia numarului de bucati aflate in stoc in descrierea produsului.
  • In cazul in care se doreste returnarea acestora, indiferent de motiv, aceasta poate fi facuta in termen de 14 zile calendaristice, dupa anuntarea noastra si completarea formularului de retur pus la dispozitie de catre noi.
  • Pentru a se respecta termenul limita de retragere este suficienta trimiterea comunicarii privind exercitarea dreptului de retur inainte de expirarea perioadei de retragere
  • Cheltuielile de transport al returului vor fi suportate de catre client
  • Costurile de achizitie a produselor, inclusiv taxele de transport initial, vor fi returnate in intregime clientului, dupa primirea returului de catre noi, si implicit dupa inspectarea produselor, in cazul in care acestea se afla in aceeasi stare in care le-am livrat.
  • Produsul nu trebuie obligatoriu returnat in ambalajul initial, dar este obligatorie ambalarea corespunzatoare a acestuia, pentru prevenirea deteriorarilor potentiale survenite in timpul transportului. Clientul raspunde de ambalarea produsului in cazul returului.
  • Produsele care prezinta deteriorari datorate clientului, in cazul în care mai pot fi reparate, isi diminueaza procentual valoarea, iar in cazul in care nu mai pot fi reparate, isi pierd dreptul la retur.

Pentru produsele executate la comandă, după specificațiile clientului

  • Produsele pe care le realizam la cererea clientului, si dupa specificatiile acestuia, se constituie in majoritatea produselor executate si comercializate de noi. Aceasta categorie este usor identificabila, prin lipsa numarului de bucati aflate in stoc din descrierea produsului.
  • Aceste produse NU beneficiaza de posibilitatea de retur, decat in cazul in care caracteristicile reale ale produsului nu sunt aceleasi cu caracteristicile stipulate in comanda, dupa de acest fapt este demonstrat.

Pentru produsele care ajung deteriorate la destinație

  • Pentru evitarea eventualelor neplaceri, va rugam sa refuzati produsele ajunse la dumneavoastra in amabalaje deteriorate, deoarece majoritatea produselor noastre sunt fragile, iar în acest caz este foarte posibil ca si continutul sa prezinte deteriorari.
  • Responsabilitatea pentru receptionarea unui produs aflat intr-un ambalaj lovit revine clientului.
  • In cazul in care clientul a solicitat pe proprie raspundere un alt serviciu de transport decat cel indicat de noi in varianta standard (Prioripost), iar noi am fost de acord cu acest lucru, clientul intelege implicit ca NU se aplica niciun fel de masura compensatorie in cazul in care produsele ajung deteriorate la destinatie; acest litigiu va fi rezolvat de catre client cu reprezentantii firmei de transport alese, fara implicarea Art Garden Design
  • In cazul improbabil in care produsul primit in ambalaj intact nu este conform cu descrierea lui de pe site sau cu specificatiile suplimentare primite, indiferent daca este vorba de un produs aflat pe stoc sau un produs realizat la comanda, in cazul in care ambele parti decid de comun acord acest fapt, si acesta poate fi demonstrat, produsul poate fi returnat, in conditiile legii, sau se pot propune masuri compensatorii, acceptate de comun acord, in functie de gravitatea defectului (de ex. discount la urmatoarea comanda)

***Persoanele juridice beneficiaza de dreptul de retur in cazul in care specificatiile produselor, stabilite prin comanda, nu sunt indeplinite, si in cazul produselor care ajung deteriorate la destinatie.

Solutionarea litigiilor

In caz de litigiu, legea aplicata pentru solutionarea conflictului este legea romana.

Modalitati de solutionare a litigiilor:

  • pe cale amiabila
  • cu ajutorul ANPC
  • prin intermediul platformei SOL (Solutionare Online a Litigiilor)
  • prin intermediul instantelor judecatoresti competente

In urma oricaror neintelegeri recomandam incercarea rezolvarii situatiei conflictuale pe cale amiabila.

Daca acest lucru nu este posibil, in calitate de clienti, aveti dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului , ANPC.

Solutionarea litigiului mai poate fi realizata si prin intermediul platformei SOL sau prin intermediul instantelor judecatoresti competente.