Prelucrarea comenzilor

Comenzile se prelucreaza de luni pana vineri, in intervalul orar 10:00 – 17:00.

Exceptie fac:

  • sarbatorile legale
  • zilele de concediu – anuntate pe site sub forma de banner
  • zilele libere – neanuntate, cu caracter ocazional; daca acest lucru este posibil, se raspunde clientului si se instiinteaza acesta de data posibilitatii discutarii informatiilor solicitate si / sau, dupa caz, preluarii comenzii

Toate comenzile se proceseaza, pe cat posibil, in maxim 24 de ore (zile lucratoare) de la plasarea lor.

! IMPORTANT ! In cazul in care nu primiti raspuns in maxim 48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea unei comenzi, avem rugamintea sa ne contactati telefonic pentru confirmare si pentru remedierea potentialei probleme tehnice aparute.

Livrare

Majoritatea produselor noastre sunt disponibile la comanda, stocul pentru ele fiind practic inexistent.

Termenul de livrare NU cuprinde timpul de transport.

Tinand cont de faptul ca produsele noastre se realizeaza la comanda, termenul de livrare se stabileste de comun acord cu clientul, si cuprinde:

  • timpul necesar realizarii proiectului: 1-3 zile lucratoare
  • timpul necesar debitarii si vopsirii: 3-7 zile lucratoare

Timpul necesar livrarii produselor poate sa creasca in urmatoarele cazuri:

  • pentru comenzi mari
  • in perioadele aglomerate

In aceste cazuri, termenul se stabilește in functie de necesitatile clientului si de posibilitatile noastre de executare a comenzii, telefonic sau prin intermediul e-mail-ului.

In toate cazurile, inaintea preluarii comenzii ferme, se contacteaza clientul pentru stabilirea de comun acord a termenului de livrare.

Comenzile se preiau in ordinea plasarii lor. O comanda se considera ca fiind plasata doar in momentul in care clientul decide ca aceasta este ferma.

Plata si transport 

Pentru produsele comandate se eliberează, dupa caz, bon fiscal sau factură fiscală.

Comanda minima:

Nu este cazul, se pot comanda produse de ce valoare se doreste.

Optiuni de plata:

  • optiune standard: transfer bancar
  • optiune suplimentara: in sistem ramburs, la primirea coletului, cu mentiunea ca, in acest caz, pentru neridicarea coletului, veti fi actionat in instanta, pentru recuperarea prejudiciului adus
  • in cazuri speciale (clienti neseriosi, clienti cu comenzi de produse puternic personalizate, comenzi mai mari de 300 lei): DOAR transfer bancar
  • NU se accepta plata prin ordin de depunere

Optiuni si costuri de transport:

In mun. Sibiu si localitatile invecinate:

Produsele se pot prelua de la sediu, GRATUIT, sau pot fi livrate de catre noi, contra-cost:

In restul tarii:

  • Transportul se face prin intermediul Prioripost (serviciul intern de curierat rapid al Postei Romane), cu care noi, Art Garden Design, avem contract de colaborare

Costul total se compune din prețul produselor comandate și costurile de transport.

Din pacate, momentan nu se poate alege o alta varianta de transport in afara celei standard, si anume Prioripost, cu optiunea FRAGIL, decat in cazuri exceptionale, si pe raspunderea clientului.

Durata transport:

  • 1-2 zile lucratoare (in general coletul ajunge a 2-a zi in resedintele de judet si in 2 zile in celelalte localitati)
  • in cazuri exceptionale, independente de noi, durata transportului poate depasi 2 zile lucratoare – motiv pentru care va sugeram sa plasati comenzile din timp, pentru a nu intampina neplaceri

ATENTIE:

  • Pentru resedintele de judet si localitatile din reteaua Prioripost: livrarea se face la adresa indicata de dumneavoastra, dar in cazul in care curierul nu va gaseste la aceasta adresa in data livrarii, coletul va trebui preluat de la sediul Prioripost din orasul dumneavoastra; lista localitatilor din reteaua Prioripost o puteti consulta aici.
  • Pentru celelate localitati, atat in mediul urban cat si in mediul rural: in majoritatea cazurilor, coletul nu este adus la adresa indicata, ci la Oficiul Postal de care apartineti, de unde va trebui sa il ridicati dumneavoastra.
  • In caz de probleme intampinate la transport (intarzieri, ne-aducere a coletului la adresa acolo unde este cazul, etc.), eventualele reclamatii sau solicitari se fac catre Posta Romana, nu catre Art Garden Design, deoarece, o data ce noi am expediat coletul in timp util, responsabilitatea ca acesta sa ajunga la timp si in conditii optime este a sericiului de transport (in acest caz, Prioripost, serviciu al Postei Romane)

Pentru evitarea eventualelor neplaceri, va rugam ca la primire sa verificati starea ambalajului.